انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن  علمی زبان و ادبیات فارسی

با سلام
به وبلاگ انجمن علمی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه پیام نور کرج خوش آمدید.

هماهنگی ِ برگزاریِ انتخابات

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ


 


 

دوستان و همکلاسی های گرامی سلام

پس از موافقت امور فرهنگی دانشگاه با تشکیل انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی ، طبق آیین نامه باید جلسه ای جهت انتخاب اعضای اجرائی این انجمن تشکیل دهیم و از همین رو به کمک شما جهت اطلاع رسانی به سایر هم رشته ای ها و تعیین روز مناسب برای این جلسه نیازمندیم ( عاجزانه).

در ضمن دوستانی که مایل هستند تا به انجمن بپیوندند با قرار دادن شماره ی موبایل و نام و نام خانوادگی به صورت نظر خصوصی در وبلاگ اقدام نمایند و یا به شماره تلفن زیر اس ام اس(پیام کوتاه ) نمایند.

 

09198663469  کورش سلمان نصر

 

نظری ؟؟؟

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹

نظرات  (۲)

سلام. فخرپور هستم از هم گروه های شما در برخی دروس
من همیشه تمامی دوستان رو برای تشکیل گروه های هنری تشویق میکنم و همینطور خوشجال میشم تا جایی که بشه کمکی هم بکنم.
برای این حرکت شما خوشحالم.
اما در حال حاضر هفته ای چهار روز به انجمن سینما میرم و روزهای پنجشنبه جلسات نقد و بررسی آثار هنری (و به خصوص فیلم) رو مدیریت میکنم که مدتی بیش از سه ساله که این کار رو انجام میدم و یک روز اول هفته برای نقد به گالری های عکس و نقاشی میرم. و همینطور روزهای وسط هفته به انحمن شعر و ادبیات میرم.
تو ماه اردیبهشت ساخت فیلم جدید و تئاتر رو هم که بهش اضافه کنم دیگه زمانی برای کار جدید باقی نمی مونه.
اما با این حال باز هم رو در رو در این مورد صحبت میکنیم و شاید بتونم زمانی رو به این کار اختصاص بدم.
اضافه کنم که من از طریق فیسبوک، ایمیل، سایت و وبلاگ و سایر شبکه های اجتماعی در دسترسی کامل هستم.
پاسخ:

سلام . از این اینکه به وبلاگ انجمن سر زدید واقعا ممنونم  و اینکه شما همزمان این همه فعالیت فرهنگی میکنید باعث افتخار بنده و سایر همکلاسی هاتونه.

آقای فخر پور ،بنده این کار رو شروع کردم و فقط تو این مدت کوتاه تونستم با روابطی که داشتم کار رو تا اینجا پیش ببرم اما از اینجا به بعد همه ی دوستان هم رشته ای برای اینکه انجمن فعالی در سطح دانشگاه خودمون و سایر دانشگاه ها داشته باشیم باید کمک کنند.

من از شما و همه ی دوستانی که قابلیت و توانایی پر شور تر شدن انجمن رو دارند درخواست میکنم که با قبول مسئولیت، کار انجمن رو پیش ببرند. امیدوارم با همت همه ی دوستان گرامی بتونیم ادبیات دانشگاه خودمون رو سرآمد دیگر دانشگاه ها بکنیم که دانشگاه های مطرح رو دانشجویان  میسازند نه در و دیوار و اسم اونها.

باز هم از شما ممنون هستم و امیدوارم که همراه با برادر گرامیتون در فعالیت ها حضور پر رنگ داشته باشید.

 

۱۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۹ نسرین انصاری
سلام خسته نباشید ممنون از زحماتی که تا حالا کشیدید ، نظری که نمیشه داشت ! چون تا حالا همه ی کارهای تشکیل انجمن و اطلاع رسانیه اولیه را انجام دادید . با آرزوی موفقیت و کامیابی در هدفتان مجددن سپاس گذارم.                                            انصاری
پاسخ:

خیلی ممنون...

امیدوارم که انجمن خوب و فعالی داشته باشیم با کمک همه ی بچه ها...

البته اگر دوستان هم به اطلاع رسانی کمک کنند ممنون میشم چون من دسترسی به همه ی بچه های ادبیات ندارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی