انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن  علمی زبان و ادبیات فارسی

با سلام
به وبلاگ انجمن علمی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه پیام نور کرج خوش آمدید.

   « دعوت نامه »


دوستان و علاقمندان در حال تحصیل در رشته تخصصی ادبیات «دانشگاه پیام نور مرکزی کرج » از همه ی شما عزیزان اعم از دانشجویان جدیدالورود و قدیمی این رشته دعوت به عمل می آوریم که در جلسات هفتگی و دانشجویی رشته ی ادبیات در روز سه شنبه مورخ 93/12/5 ساعت 14

شرکت فرمایید ،باشد که تجمیع شما عزیزان باعث پیشرفت روز افزون اهداف علمی انجمن ادبی دانشگاه و البته پیشرفت تحصیلی و تخصصی خود  شما عزیزان دانشجو در حال تحصیل رشته ادبیات شود  .


ضمن اطلاع دوستان هیچ گونه محدودیتی برای شرکت  دانشجویان رشته ادبیات «دانشگاه پیام نور مرکزی کرج »وجود ندارد .


                                                   با سپاس فراوان عضو و مدیر وبلاگ «انجمن ادبی دانشگاه پیام نور مرکزی کرج »

                                                                                                                                نسرین انصاری.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۱ نسرین انصاری
سلام با تشکر از دقت نظرتون آقای سلمان نصر :
خوب باید بگم خوشحالم که این اشتباه رو در دعوت نامه ذکر کردم چون اولا شما رو بالاخره به زحمت انداختم که یک نظر بنویسید هر چند لطف کردید و به صورت خصوصی اشتباهاتم رو تذکر دادیدممنونم که به حق بود.

دوما :جسارتا بنده خودم یکی از شرکت کندگان این انجمن هستم پس حق دارم که برای دوستانمون تاکید کنم که جلسات دانشجویی با ارزشه چون خودم تا به حال استفاده و بهره های فراوان بردم از انجمن ادبی .

سوما :در خصوص اشتباه جا انداختن کلمه پیام نور و ساعت جلسه هم عذر خواهی بنده را پذیرا باشید چون باعجله پیام را نوشتم ولی الان درستش کردم.
چهارما : سعی داشتم کمی لحن طنز بکار ببرم در دعوت نامه که با لطف شما دوست عزیز متوجه شدم نظر جالبی نبود چون گویا باعث بشود بچه باز جدی نگیرند این جلساتو.
باز هم سپاس که نظر گذاشتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی