انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن  علمی زبان و ادبیات فارسی

با سلام
به وبلاگ انجمن علمی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه پیام نور کرج خوش آمدید.

اطلاعیه "کلاس داستان نویسی"

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

  با سلام "خدمت تمامی دوستداران دانش ، فرهنگ و ادبیات "



 ادامه جلسات کلاس داستان نویسی سال تحصیلی 93-94 به صورت حضوری در دانشگاه  برگزار میشود.



    جلسات حضوری صبح روز دوشنبه ها، غیر تعطیلات رسمی 

    ساعت :9:30 الی 11:30

    مکان : کلاس : 220  می باشد.



                                                                  با سپاس

                                                             دبیر انجمن ادبیات (کورش سلمان نصر)

                                                                                     دانشگاه پیام نور 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸

نظرات  (۶)

آقا نصر یک دوست بسیارهنرمند و دانشمند بزرگی تودانشگاه داریم استاد مهبد مکی موسیقیدان بزرگ نواحی ایران و خیلی باسواده شماشو داشته باش 09364829744 فلسفه وکلام میخونه خیلی بااخلاق وکم رو
توایران منبع موثقی گفت که تنهانوازنده یک نوع آلت موسیقی به خصوصه!
سلام
انشالله ک خوب باشید.
هم خداروشکر و هم ممنون که وقت میذارید و وبلاگ پرمحتوایی دارید.
مهلت ثبتنام کلاس داستان نویسی تموم شده؟
رشته بنده ادبیات نیست ولی دوست دارم در نشست هاتون و به طور کلی برنامه های بچه های ادبیات شرکت و استفاده کنم.
ایا بچه های غیر از این رشته هم می تونن تو برنامه هاتون شرکت کنن؟

۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ سلمان نصر
با سلام 

متاسفانه امشب متوجه شدم که  کسانی به جای من پیغام میگذارند روی وبلاگ و این موضوع رو توی پست مولانا دیدم...
این کار درست نیست و من بسیار از این موضوع ناراحت شدم و تو همین هفته از خانم انصاری خواهم خواست تا جهت پیگیری رمز بلاگ رو به من بدند تا من شخص رو از طریق سریال رایانش پیدا کنم...
من متاسفم که عده ای تو این فضای مجازی این کار ها رو انجام میدند و متاسفم از این که با این افراد در یک مسیر علمی قدم برمیدارم.
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۷ دوباره سلمان نصر
در ضمن از خانم انصاری مدیر جدید وبلاگ هم تشکر میکنم...
وبلاگ جون گرفته...
پاسخ:
سلام

 ممنونم که با نظراتون بهم قوت قلب میدید و من رو امیدوار میکنید.....

انصاری
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ سلمان نصر
از اینکه بچه ها فعال تر از قبل هستن خیلی خوش حالم...
من تا امروز نه به برگزاری همایش فکر کردم نه به دور هم جمع شدن های الکی...
فقط فقط به فکر این بودم که در کنار اساتید درس یاد بگیریم و خودمون رو آماده کنیم....
میدونم که میدونید نگاه های دیگران به رشته ی ما چه جوری هست اما روزی که اومدم به ادبیات انگار یه موجود دیگه ای شدم و یه انرژی عجیبی تو من به وجود اومد... این انرژی رو کامل برای دوستای هم کلاسیم گذاشتم و تا آخر هم همینجوری میمونم...
در ضمن بگم که استادای هیچ رشته ای به خوبی استاد های ما نیستند چه استاد سرمدی چه استاد جهرمی و چه استاد چوپانی و چه استادای خوب دیگه ای که دارن زحمت تعلیم ما رو میکشن...خصوصا من کم سواد رو...
امیدوارم که هممون زیبایی ادبیات رو درک کنیم...
پاسخ:
خوشحالم که اینقدر با قدرت از لذت تحصیل رشته ی ادبیات صحبت میکنید امیدوارم همیشه موفق باشید .

انشااله  همه از رشته ای که تحصیل میکنند لذت ببرندو موفق باشند.....

انصاری
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ سمیه امیرحسنی
سلام
 با تشکر از اطلاع رسانی تان
من به چند تا از بچه هایی که شماره شون رو داشتم اس داد م و خبر دادم.

و در مورد کلاس دکتر سرمدی 5 شنبه ها
خودم . هما قربانی  نسرین حسن ابادی  ثریا قره جلو  اسیه حشمتی حتما شرکت می کنیم

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی