انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن  علمی زبان و ادبیات فارسی

با سلام
به وبلاگ انجمن علمی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه پیام نور کرج خوش آمدید.

توضیح آخرین جلسه داستان نویسی

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم:

به اطلاع می رسانم هر چه جلسات کلاس داستان نویسی ادامه مییابد بحث ها و نقدها و نوشته های حاضرین در جلسات پیشرفت می کند و به سمت حرفه ای شدن می رود که  موارد پیشرفت حاصل شده را مدیون زحمات استاد ارجمند سرکار خانم «جهرمی»هستیم که یکبار دیگر از ایشان سپاس گذاری مینمایم و البته از زحمات دوستان عزیزی که در این جلسات شرکت می کنندو در انجام تمرینات همت می نمایندهم سپاس گذارم.

و اما :

1. در ابتدای هر جلسه طبق روال همیشه استاد از دیده ها و شنیده های جالب و جذاب این هفته پرسیدند و که از نظر من یکی از بهترین بخش های کلاس داستان نویسی همین است زیراکه با بهترین تجربه های هنری داوطلبان اشنا می شویم .

2. در این جلسه دانشجویان داستان هایشان را در جمع خواندند و بعد استاد و حاضرین در جلسه بعد از گوش سپردن داستان را نقد کردن .

3. و در سومین قسمت برنامه روند کلاس استاد درس های تخصصی در رابطه با نوشتن حرفه ای در مبحث  تنه ی اصلی داستان توضیحاتی را فرمودند .

4. ودر آخر طبق روال همیشه تمرینات مربوط به توضیحاتشان را ذکر نمودند.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی