انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی

دانشگاه پیام نور کرج

انجمن  علمی زبان و ادبیات فارسی

با سلام
به وبلاگ انجمن علمی ادبیات و زبان فارسی دانشگاه پیام نور کرج خوش آمدید.

خبری ار اداره ی کتاب

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

« مدیر اداره کتاب تغییر کرد »

   «همایون امیر زاده»


با حکم سیدعباس صالحی - معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - همایون امیرزاده سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی (اداره کتاب) و جایگزین علی شجاعی صائین شد .

به گزارش بخش ادبیات و نشر ایسنا، در متن حکم صالحی برای انتصای سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی که صدور مجوز نشر کتاب از مهم‌ترین فعالیت‌های این دفتر است، آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجارب ارزشمند اجرایی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظیفه محوله موفق و موید باشید ».

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش‌تر علی شجاعی صائین به مدت یک سال و 10 روز در دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی به عنوان مدیرکل فعالیت داشته است .

این گزارش می‌افزاید، از سوابق فرهنگی همایون امیرزاده می‌توان به مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان، معاون اداره کل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس هیات صدور پروانه نشر کشور، رییس هیات تجدید نظر تخلفات ناشران و نایب رییس شورای تعاملات استانی معاونت امور فرهنگی اشاره کرد .

«علی شجاعی صائین»

گزارش :ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی